14 Грудня, 2024

Dota 2: святкування десятиріччя гри та літнє оновлення

З 17 серпня і до 7 вересня Dota 2 святкуватиме своє 10-річчя. В цей період перемога в матчі Dota дасть вам пам’ятну скарбницю, що містить один із тринадцяти особливих предметів, кожен із яких присвячений одному з легендарних років. Вам лише треба продовжувати вигравати, допоки ви не зберете всі тринадцять.

Dota 2 ювілей, Дота 2 10 років, uaprogaming

Щоб отримати усі скарбниці вам потрібно перемогти в 13 матчах, тому до 7 вересня кожен бажаючий зможе встигнути забрати усі предмети.

Вміст усіх скарбниць

Зброярня — це ваша універсальна крамниця для будь-якого косметичного предмету в Dota. Розробники створили спрощений єдиний інтерфейс для всього, що можна робити з предметами, від купівлі та продажу до попереднього перегляду та оснащення.

Перегляньте всі косметичні речі, доступні герою, навіть якщо ви ними не володієте. Легко обладнайте предмети, якими ви вже володієте, через інтерфейс перегляду.

Перебуваючи в демонстраційному режимі героя, комбінуйте косметичні предмети героя, незалежно від того, володієте вони у вас чи ні, і створюйте індивідуальні комплекти.

Легко знайдіть і спорядіть негеройську косметику, як-от кур’єрів, захистів і замінників Рошана.

Проте це ще не все:

  • Розбирайтеся в окремих частинах комплекту за допомогою нового підсвічування предметів.
  • Дублікати предметів, які у вас уже є, тепер об’єднуються в один слот, замість того, щоб займати зайві слоти у вашому інвентарі.
  • У категорії «Усі товари» відсортуйте весь інвентар за поточною ринковою вартістю.

Система поведінки гравця

Розробники чудово розуміють, що кожна гра з адекватними гравйцями, які діють спільно приносить задоволення. Проте, якщо у грі вам трапиться не зовсім адекватний гравець, то він може зруйнувати усі враження від матчу. Тож зустрічайте деякі покращення.

Персоналізований підбір

Раніше гравець міг похвалити інших гравців після матчу, але ця похвала не впливала на майбутні ігри. Тепер будь-який гравець, якого ви відзначите, з більшою ймовірністю з’явиться у ваших майбутніх матчах як на боці вашої команди, так і на боці противника.

Крім того, з’явилась кнопка «Не подобається», яка гарантує, що гравці, з якими ви не бажаєте грати з будь-якої причини, рідше з’являтимуться в майбутніх матчах.

Нова система скарг

Нова система звітності Dota 2 дозволить вам повідомляти про токсичний чат, токсичний голос, смурфінг, шахрайство та зловживання ролями.

Усі звіти автоматично враховують широкий спектр підтверджуючих надійних даних: у звіті Griefing відомо, чи хтось знищив їхні предмети, а у звіті про смурфінг розглядаються як процес гри, так і властивості облікового запису.

Тепер гравці можуть повідомляти про токсичну поведінку в будь-який час під час і після гри. Нова система звітності також знімає обмеження на кількість звітів, які ви можете подати. Цей новий обсяг звітних даних додасть нам більше впевненості у вживанні заходів проти зловмисників, а також у виявленні та ігноруванні фальшивих повідомлень.

Нова система була створена з нуля, щоб переконатися, що розробники зможуть пов’язувати дії з наслідками. Це стосується не лише поганих гравців, але й хороших — тому щоразу, коли за вашим звітом будуть вжитті обмежуючі заходи проти гравця, ви отримаєте повідомлення, що ваш звіт був успішним і хто був покараний.

Обробка чату у реальному часі

Коли гравець повідомляє про когось у токсичному чаті через табло в грі, цей чат аналізуватиметься в режимі реального часу. Якщо буде визначено, що текст є токсичним, голос гравця-порушника буде негайно вимкнено для всіх гравців і до кінця гри.

Вони все ще зможуть використовувати пінг, натискання клавіші Alt і попередньо встановлені колеса чату, але з дроселем — гравець-порушник буде вимкнуто текст і голос, а все інше спілкування матиме тридцятисекундний час відновлення.

Система балів за поведінку і спілкування

Кожен гравець уже має оцінку поведінки, число від 0 до 10 000, яке відображає якість ваших дій у грі. Тепер гравці також матимуть оцінку спілкування, яка відображає якість їхнього чату та мовлення в грі. Поточні показники поведінки переносяться в нову систему, але обмеження як для нових показників поведінки, так і для балів спілкування збільшено до 12 000.

Раніше оцінка поведінки гравця впливала лише на те, з ким він зіграє. Тепер це також вплине на функції, до яких вони матимуть доступ, як-от випадіння предметів після гри, призупинення гри та рейтингову гру. Подібним чином оцінка зв’язку впливатиме на здібності союзників, коучинг, чайові, текстовий і голосовий чат. Якщо показник зв’язку стає досить низьким, у цього гравця буде вимкнено звук тексту та голосу, а для всього іншого спілкування буде використовуватись затримка тридцять секунд.

Підписуйтесь на наші соціальні мережі та не забувайте підтримувати ЗСУ своїми донатами. Якщо ви додатково хочете допомогти нам, то необхідна інформація є на цій сторінці.

***

Любіть ігри та Україну.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *