Ні для кого не секрет, що вибір класу це одне з найважливіших рішень, які ви повинні прийняти в будь-якій грі жанру Soulslike. Незважаю на те, як ви потім розвиватимете персонажа змінюючи його характеристики, але початковий вибір вплина весь стиль гри. Він визначає вашу початкову статистику, зброю, якою ви, ймовірно, будете користуватися протягом перших кількох годин, тип броні, яку ви будете носити, яким типом магії ви будете володіти, і з яких предметів ви почнете гру. Це те рішення, яке ви захочете прийняти усвідомлений та зважений вибір, тому з цією метою Hexworks поділились інформаціює з IGN та розбили початкові класи Lords of the Fallen давши деякі рекомендації щодо того, які класи можуть відповідати стилю конкретного гравця.
Lords of the Fallen: початкові класи:
Blackfeather Ranger(Чорноперий рейнджер)
Архетип дальньої дії з двома типами стріл у своєму розпорядженні. Незважаючи на те, що в ближньому бою немає сутулості, найкраща стратегія Blackfeather — розпочати бій здалеку, прицілюючись вручну та завдаючи критичної шкоди в голову. Якщо Рейнджер таки потрапить у брухт з близької дистанції, коли ворог відірветься, він може випустити спеціалізовані стріли, щоб активувати негативні ефекти або стихійну шкоду, перш ніж повернутися та добити їх своєю сокирою.
Стартове спорядження:
Сокира, лук, дубові стріли, отруйні стріли, легкий щит, середня броня
Статистика, на яку потрібно звернути увагу:
Спритність є основною характеристикою рейнджера, оскільки вона поєднується з ушкодженнями від лука. Таким чином, найефективнішою стратегією є найефективніша зброя, що базується на спритності. Немає потреби в масштабуванні магії стихій, оскільки стріли мають типи стихій. Підвищення життєвої сили для додаткового здоров’я – це завжди гарна ідея, особливо на початку гри.
Примітка від розробника:
Збирання цілей здалеку на ходу, приземлення по головах у цьому типі гри, зосередженої на ближньому бою, завжди принесе задоволення. Особливо завдаючи критичних ударів луком по босів, вражаючи їхні слабкі місця, які в інших випадках недоступні більшу частину часу в ближньому бою. Крім цього, граючи в хитрого лісника з мерзлих пустощів, ви відчуваєте себе як верхівковий хижак, який нишпорить.
Condemned(Засуджений)
Це мазохістський вибір класу персонажів для ненажер. Засуджений – це жалюгідний в’язень, який зазнав невимовних мук. Неміцні та слабкі, вони є дуже поганим початковим класом. Вони використовують відра для сміття зі своїх камер як зброю ближнього бою. Вони можуть кидати каміння у своїх ворогів, але це не принесе багато чого, крім роздратування. Як би жалюгідно це не звучало, якщо вони швидко стоять на ногах, вони можуть досягти розумного прогресу, хоча й за це кров’ю.
Стартове спорядження:
Кулачна зброя зі зламаним відром, метання каміння, легка броня
Статистика, на яку потрібно звернути увагу:
Condemned має найнижчу статистику в грі, і це робить їх справжньою темною конячкою, коли справа доходить до збірок. Вони можуть створити абсолютно все, що завгодно, оскільки підвищення рівня відбувається швидко, і вони не матимуть очок, вкладених у статистику, яка їм не потрібна. Безперечно, це експертний клас.
Примітка від розробника:
Безсумнівно, вони мають один із найвідоміших зовнішніх виглядів і ідеально підходять для експертів, які прагнуть оптимізувати свої збірки. Якщо ідея почати з «найгіршого» класу та процвітати з ним, щоб похвалитися, звучить привабливо, тоді Conemned — це клас для вас. Але причина номер один, щоб грати в цьому класі, — важка атака спринту двома руками: пірнаючий удар. Пірнання, що збиває людей з уступів, означає «Падіння» в Lords of the Fallen.
Dark Crusader (Темний хрестоносець)(Deluxe Edition Class)
Потужний клас ближнього бою зі здібностями Сяйва та Довгим мечем, здатним наносити потужні удари та смертоносні вертикальні удари, Темний хрестоносець незламний у ближньому бою, навіть більше, ніж Священний Лицар. Хоча йому бракує у відділі дальнього бою, він з лишком компенсує це чудовим фізичним захистом. Хрестоносець може атакувати ворогів, володіючи мечем двома руками, виконуючи нищівні оберти, і мало хто може витримати натиск, особливо на початку гри
Стартове спорядження:
Великий меч хрестоносців, важка броня хрестоносців, каталізатор Розарію
Статистика, на яку потрібно звернути увагу:
Сила допоможе завдати шкоди рукопашному бою та задовольнити вимоги до важкої зброї. Витривалість для витривалості та вантажопідйомності, а також для підтримки розумного обтяження. І, звісно, «Сяйво», щоб мати можливість використовувати більш просунуті захисні заклинання.
Примітка від розробника:
Хрестоносець — наш символічний хлопчик, виглядає абсолютно металевим і, безумовно, є найбільш підходящим персонажем для хрестового походу та виправлення кривд у Морнстеді.
Exiled Stalker(Вигнаний Сталкер)
Вигнаний Сталкер — це просунутий клас, який відповідає шаблону хитрого та стильного шахрая. Цей клас володіє подвійними кинджалами, і його найкраще описати як дервіша смерті. Їхня спеціалізація – входити, ланцюжок ударів, а потім миттєво відключатися лише для того, щоб знову зачепити через півсекунди. Він також може отруїти зброю, як убивця. Це просунутий клас; це вимагає великої точності у виконанні та оволодінні місцевістю. Тому новачкам не рекомендується.
Стартове спорядження:
Два кинджали, середня броня сталкера, метальні кинджали, отруйні солі
Статистика, на яку потрібно звернути увагу:
Спритність і витривалість для підвищення витривалості та шкоди кинджалом, щоб ви могли завдати якомога більше шкоди, перш ніж ви будете змушені відірватися. Цей клас не завдає великої шкоди поставі, а це означає, що якщо вони не будуть обережні, вони обміняються ударами з ворогами. Збільшення HP на ранніх рівнях ніколи не є поганою ідеєю.
Примітка від розробника:
Середньовічний образ вбивці, який перерізав горло, очевидно, неймовірно важливий. Сталкер — це стильний сміливець, який подобається багатьом, оскільки він є втіленням впевненості та бойового мистецтва. Смертоносний дервіш смерті з отруєними лезами. З огляду на це, це дуже вимогливий клас, і його довгі комбо можуть часто кидати гравців у гарячу воду.
Hallowed Knight(Священний лицар)
Священний лицар — це класичний архетип меча та дошки, який є дуже універсальним, має швидку швидкість атаки, а також має досить хорошу броню. Незважаючи на те, наскільки важкою виглядає броня, клас середнього обтяження дозволяє робити пристойні ривки та киди. Відкритий для заклинань з самого початку.
Стартове спорядження:
Короткий меч, лицарський щит, важка броня, гранати, витратний матеріал, що зцілює з часом.
Статистика, на яку потрібно звернути увагу:
В ідеалі життєва сила та витривалість для HP та витривалості. Потім можна перейти або до Спритності (для алебард і списів), або до Сяйва, щоб використовувати заклинання Сяйва.
Примітка від розробника:
Це універсал, майстер на всі руки. Чудовий захист, швидкі атаки, популярна зброя. Кидати гранати – це завжди весело. Найпопулярніший прообраз: мандрівний лицар
Mournstead Infantry(Морнстедський піхотинець)
Надзвичайно велика дистанція рукопашного бою, з наголосом на захист, метання списа на дальню дистанцію та швидкість на ногах. Незважаючи на те, що цей клас починався з порівняно низькою шкодою, їхні можливості дальньої дії з лишком компенсують ці недоліки. Вручення списа двома руками відкриває потужні поштовхи та численні швидкі удари.
Стартове спорядження:
Спис, легкий щит, важка броня, метання списа, витратний матеріал, що зцілює з часом.
Статистика, на яку потрібно звернути увагу:
Незважаючи на важку броню, зброя та щит досить легкі, і, поряд із засудженими, піхота Морнстеда може вільно спеціалізуватися на чому завгодно. Або продовжуйте розвивати спритність, щоб отримати більше шкоди від списа, або підвищити силу, щоб підібрати ранні алебарди в центрі — також чудова ідея. Магія також може бути легко прийнята, оскільки цей клас має пристойний рукопашний бій і велику дальність.
Примітка від розробника:
Цей клас є архетипом солдата піхоти. Спис на плечі, маленький щит, тицяє ворогам здалеку. Звичайний тип середньовічного воїна, який завойовував землі, тицяючи у своїх ворогів списом і списом. Звичайний рядовий солдат, що піднімається над своїм статусом, є ще одним соковитим середньовічним тропом.
Orian Preacher(Оріанський проповідник)
Благочестивий євангеліст оріанської церкви, даруючи мудрість Орія, один удар молотом за раз. Це клас просунутого рівня для досвідчених гравців. Хоча Проповіднику не вистачає фізичного захисту, надягаючи мантії та неміцний щит, він більше ніж компенсує це за допомогою величезного капелюха. Молот важкий і вражаючий, він ламає волю та позицію єретиків, а початкове цілюще заклинання дає Проповіднику незрівнянну підтримку. Не те, щоб вони потребували цього – лише їхня віра допоможе їм подолати ці випробування та страждання.
Стартове спорядження:
Молот, легкий щит, променистий каталізатор, заклинання цілющого сяйва, легка броня, малий витратний матеріал Manastone.
Статистика, на яку потрібно звернути увагу:
Сяйво є пріоритетом номер один. Це не тільки збільшує шкоду від заклинань Сяйва, але й збільшує ману. Життєздатність або Сила йдуть наступними за важливістю, обидва покращують виживання Проповідника в ближньому бою, оскільки заклинання Сяйва менш пов’язані з руйнівною силою, а більше спрямовані на бафи та підтримку. З огляду на це, проповідники природно розгалужуються або на повномасштабних заклиначів дальнього розмаху, або на архтип паладинів, важкий клас ближнього бою, що спирається на божественну силу.
Примітка від розробника:
Враховуючи те, як релігія пронизує всі аспекти гри, Проповідник відчуває себе як найвідповідніший клас для знань – Він повертає справедливість до єретиків, спокутує Вартових і знищує демонів, звідки вони прийшли. А ще є той величний капелюх, який вони носять.
Partisan(Партизан)
Варіант Священного Лицаря, Партизан є чемпіоном Лицаря Морнстеда. Його стартова зброя, ціп, є більш спеціалізованою та постачається разом із арбалетом, що дає йому досить потужні варіанти для дальньої дії по одній цілі, особливо порівняно з лицарською бомбою, яка більше зосереджується на площі шкоди. Партизанський стиль гри призначений для дуже невблаганної атаки, особливо враховуючи їхні незрілі ягоди, які посилюють регенерацію витривалості.
Стартове спорядження:
Ціп, лицарський щит, арбалет, важка броня, незрілі ягоди для відновлення витривалості.
Статистика, на яку потрібно звернути увагу:
Партизан має чудовий захист, тому збільшення спритності, щоб отримати більше від ціпа, та витривалості, щоб зберегти імпульс помахів, є чудовою ранньою стратегією. Як завжди, ранні інвестиції в Vitality для HP неймовірно корисні.
Примітка від розробників:
Одягнений у кольчугу, розмахуючи ціпами та стріляючи з арбалетів, партизан є архетипом стрільця. Ідеально збалансований, з бронею, яка не така важка, як у Священного Лицаря. Він відображає фантазію ефективного дуелянта для будь-яких ситуацій.
Pyric Cultist(Пірійський культист)
Пірійський культист — це передовий клас, який палко поклоняється Адіру і присягнувся побачити природний порядок і єдиного справжнього бога людства, нарешті відновленого. Маг, що володіє піромантичними заклинаннями, який вражає ворогів здалеку дуже ефективним вогнем. Вони також добре використовують важку древкову зброю, яка є в їхньому розпорядженні, коли речі виживають після вогняного обстрілу та наближаються. Посох особливо ефективний проти груп ворогів, тоді як його початкова вогняна магія сильна проти окремих цілей або закритих груп. Це може здатися надзвичайно сильним, але зверніть увагу: у ранній області є вороги Рогар, і заклинання вогню не особливо ефективні проти них.
Стартове спорядження:
Древкова зброя посоха культиста, каталізатор Рогара, заклинання пекельної кулі, середня броня, малий витратний матеріал Manastone
Статистика, на яку потрібно звернути увагу:
Infernal — їхня найважливіша характеристика — збільшує шкоду від заклинань, а також ману. Їх броня досить розумна, що робить їх досить стійкими до фізичних пошкоджень. Таким чином, інвестиції в витривалість, щоб підтримувати високу витривалість, щоб продовжувати використовувати ці заклинання та уникати шкоди, є хорошим першим вибором. Крім того, вони можуть розгалужуватися, інвестуючи значні кошти в силу, щоб володіти важкою нищівною зброєю Рогар, яка має високі вимоги до характеристик і ваги.
Примітка від розробника:
З їхніми масками, зробленими з людської шкіри, ці піроманти, так би мовити, є анти-проповідниками. Людські культи, які прагнуть повернення Адира, поширюють його шкідливі вчення серед людських спільнот і знищують опозицію. Крім того, що вони агенти хаосу та руйнування, вони також захоплюються кровопусканням, збиранням рук і використанням їх як каталізаторів. Це дуже схожий на клас «Lords of the Fallen», оскільки оволодіння необмеженою владою, якою володіє Рогар, дуже задовольняє. І прокляття.
Udirangr Warwolf(Удірангр Войовничий вовк)
Повністю атакуючий клас, який зосереджується на потужних ударах ближнього бою, які можуть вразити ворогів, і при цьому бути швидкими на ногах. З самого початку цей клас має можливість підпалити свою зброю за допомогою вогняної солі та розмахувати нею, як маніяк.
Стартове спорядження:
Довгий меч, метальні сокири, середня броня, вогняна сіль
Статистика, на яку потрібно звернути увагу:
Сила для збільшення шкоди в ближньому бою та не відставати від напливу соковитої зброї масштабування сили та високих вимог до сили. Вирівнювання Vitality for Health завжди бажане, особливо на початку гри.
Примітка від розробника:
Військовий вовк — це прототип варвара, одягнений у хутро берсерк. Без щита, ва-банк, нищівні широкі атаки та дуже зручні сокири для метання. Цей клас втілює фантазію про скляну гармату ближнього бою. З трохи магії Сяйва або Пекла ви можете навчитися накладати бойові крики, щоб ще більше поглибити фантазію.
Підписуйтесь на наші соціальні мережі та не забувайте підтримувати ЗСУ своїми донатами. Якщо ви додатково хочете допомогти нам, то необхідна інформація є на цій сторінці.
***
Любіть ігри та Україну.