Розробники Chernobylite 2 затягують пояси та звільняють частину команди

6 березня польська студія The Farm 51 випустили в дочасний доступ гру Chernobylite 2: Exclusion Zone. Однак назвати цей реліз успішним язик не повертається. Гра одразу ж потопала в переважно негативних рецензіях(зараз змішаних), а піковий онлайн склав усього 269 гравців. Особливо жалюгідно це виглядає на фоні того, що в неї майже 12 тисяч підписників.

Нещодавно розробники звернулися до спільноти та підбили підсумки першого тижня. Вони повідомили, що гравцям сподобався відкритий світ, атмосфера, різноманітність ігрових механік та активності на мапі. Також вони зазначили, що будуть продовжувати над покращенням кожного із цих аспектів.

Негативу було не менше й розробники це визнали. В основному гравці скаржилися на проблеми з оптимізацією гри, критичні баги та відсутність балансу. Окремою темою для скарг виявилася локалізація різними мовами за допомогою машинного перекладу, про що вони не повідомляли, а також використання голосів, згенерованих ШІ. Кооперативний режим не прийшовся до душі гравцям, адже це якийсь обрубок, який обмежувався лише певними районами на мапі.

Треба визнати з повною відкритістю: тільки перша із цих речей — оптимізація, проблеми з балансом і баги — була для нас цілком очікуваною, з відносно простої причини: ми давно тестуємо гру, як внутрішньо, так і зовні, і добре знаємо, скільки роботи ще залишається у сфері оптимізації та виправлення помилок.

Щодо локалізації та озвучування, то студія чомусь вважала, що це не мало б відштовхувати гравців чи якось заважати. Певно, вони порівнювали кривий переклад із критичними помилками, коли грати просто неможливо.

Наступні два аспекти — мовна локалізація та записи діалогів — усувають недоліки, про які ми знали, але важливість яких недооцінювали з погляду на Ранній доступ, і тепер вони безпосередньо впливають на зміну наших пріоритетів на найближче майбутнє.

За нашими оцінками, ця робота займе не більше кількох тижнів, і ми готуємося опублікувати її разом із першим великим патчем, який, так чи інакше, був запланований на квітень.

Хоч команда студії невелика та налічує до 50 співробітників, але через погані продажі Chernobylite 2: Exclusion Zone та брак коштів вони вимушені скорочувати штат. Отже, 14 березня керівництво студії було змушене звільнити 15 співробітників. Це беззаперечно впливає на плани розвитку гри, але розробникам довелося переглянути пріоритети та зосередитися на вирішенні критично важливих проблем з грою. Адже вона ще як мінімум 6 – 10 місяців перебуватиме у дочасному доступі.

Підписуйтесь на наші соціальні мережі та не забувайте підтримувати ЗСУ своїми донатами. Якщо ви додатково хочете допомогти нам, то можете закинути гривню на монобанку за посиланням.

***

Любіть ігри та Україну.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *