THS, які працюють над власним апскейлером та генератором кадрів Lossless Scaling 10 січня випустили третю версію з низкою покращень.
Насамперед варто сказати, що через перехід Lossless Scaling на нову, більш ефективну архітектуру значно зросла якість, продуктивність та зменшилася затримка. Однак, для правильної роботи потрібно, хоча б 30 FPS (ідеально – 60 FPS) для роздільної здатності 1080p. Для високих роздільних здатностей застосовуйте “Resolution Scale” (1440p – 75%, 4K – 50%). Щоб запобігти 100% навантаження графічного процесора варто заблокувати частоту кадрів на певному значенні.
Також розробники анонсували бета-версію нового інтерфейсу LSFG 3.0. Щоби приєднатися до тестування, перейдіть до розділу Betas у Steam. Якщо ви встановили оновлення Windows 11 (KB5046617), то це мало відновити роботу DXGI Capture API.
Основні нововведення:
- Краща якість: зменшення мерехтіння та артефактів, покращення плавності руху.
- Знижене навантаження на GPU: до 40% для X2 режиму та понад 45% для множників вище X2, якщо порівнувати з LSFG 2.
- Менша затримка: на 24% швидше в режимі X2 з базовими 40 FPS.
- Новий мультиплікатор: розблокований до X20 для більшої гнучкості.

Огляд оновлення(не мій)
Підписуйтесь на наші соціальні мережі та не забувайте підтримувати ЗСУ своїми донатами. Якщо ви додатково хочете допомогти нам, то можете закинути гривню на монобанку за посиланням.
***
Любіть ігри та Україну.