Компанія Valve оновила документацію Steamworks, тепер там з’явився новий розділ про рекламу. Усе через те, що дедалі частіше розробники виявляють бажання перенести свою гру з мобільних пристроїв на ПК(Steam) із сумнівною моделлю монетизації.
Тож, якщо бізнес-модель гри на інших платформах залежить від реклами, то розробникам доведеться вилучити ці елементи, перш ніж випустити її в Steam. Натомість вони можуть зробити гру платною, додати додаткові, але не обов’язкові платні покращення чи у формі завантажуваного вмісту. Також розробники не повинні використовувати рекламу, як спосіб надання гравцям якоїсь цінності, наприклад, нагороди за перегляд реклами чи взаємодію з нею у своїй грі. Однак, інші різновиди зовнішньої реклами, перехресного просування чи продакт плейсменту не забороняються.
Підписуйтесь на наші соціальні мережі та не забувайте підтримувати ЗСУ своїми донатами. Якщо ви додатково хочете допомогти нам, то можете закинути гривню на монобанку за посиланням.
***
Любіть ігри та Україну.