Ігрова індустрія активно розвивається, ледь не щоденно створюються нові студії з розробки ігор чи невеликі команди. З появою штучного інтелекту та пандемій багато творчих та талановитих людей можуть займатися розробкою ігор прямо з дому без необхідності мати великі команди. Усі ці й інші чинники призвели до того, що у 2024 році в Steam згідно даних платформи SteamDB вийшло майже 19 000 ігор, а саме 18 949. Якщо порівняти цей показник із 2023 роком, то це на 30% більше і тенденція – висхідна.
Найбільше вийшло однокористувацьких ігор – 14 300, багатокористувацьких значно менше – 2 000, кількість екшенів становить 7 300, інді – 8 600, а казуальних – 8 700. Що цікаво й водночас невтішно – майже 15 000 з усіх цих забавок не змогли залучити достатньо гравців, щоб розблокувати базові функції Steam та потрапити в користувацькі колекції та систему досягнень.
Це свідчить про те, що користувачі мало звертають увагу на новинки й на це є кілька причин. Перша це перенасиченість ринку. Ігор виходить надто багато, а вільного часу в гравців більше не стає. Також через жорстку конкуренцію та агресивний маркетинг більшість проєктів залишаються просто непоміченими.
Друга причина це ціна. Саме так, новинки продаються значно дорожче і висока ціна відлякує велику частку гравців, які краще придбають щось із хорошою знижкою. Маркетинг та розробка забирають багато грошей, які потім закладаються в кінцеву ціну. Що краще, віддати 60$ за одну гру, чи купити під час розпродажу на ці гроші 5-8 крутих забавок, які вийшли не так давно?
Третя причина, але не остання це стан ігор. Сучасні ігри рідко виходять без багів, із хорошою оптимізацією та з достатньою кількістю вмісту. Це стосується і дочасного доступу, тому здебільшого люди обирають варіант почекати умовно рік чи більше, щоб гра була без багів та помилок і мала вдосталь вмісту.
У підсумках року в Steam середній відсоток ігрового часу, який усі користувачі Steam провели в новинках (іграх, випущених у 2024 році) становить приблизно 15%. Я через свою діяльність трішки вибиваюся із цього показника, маючи 22%, але й це геть мало. Який показник у вас і що думаєте стосовно такого стану ігрової індустрії?
Підписуйтесь на наші соціальні мережі та не забувайте підтримувати ЗСУ своїми донатами. Якщо ви додатково хочете допомогти нам, то необхідна інформація є на цій сторінці.
***
Любіть ігри та Україну.